مقالات علمی-پژوهشی داخلی و بین المللی

مقالات علمی – پژوهشی داخلی و بین المللی دکتر

  1. تاثیرقیمت گذاری و تبلیغات بر رقابت بین تولیدکننده و خرده فروش با وجود فروش مستقیم، پژوهش ­هاي مهندسي صنايع  در سيستم­ هاي توليد-  دانشگاه ابوعلي سينا، زمستان 1400.
  2. تحقیق آمیخته پیرامون راهبردهای آموزش عالی در تجاری سازی دانش به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه در واحدهای جامع و بسیار بزرگ دانشگاه آزاداسلامی، فصلنامه علمي – پژوهشي سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت، تابستان 1400.

  3. طراحی مدلی برای پاسخگویی آموزش عالی به نیازهای جامعه امروز با رویکرد تجاری­ سازی دانش، فصلنامه علمي – پژوهشي توسعه­ ی آموزش جندی شاپور، تابستان 1400.
  4. كاربست الگوي كارآفريني با رويكرد آينده ­پژوهي در عصر متاورس در شركت ­هاي دانش­ بنیان در حوزه فناوري اطلاعات، فصلنامه علمي – پژوهشي سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت، تابستان 1402.
  5. تبیین مدل کارآفرینی در عصر متاورس با رویکرد آینده ­پژوهی (مورد مطالعه: شرکت ­های دانش بنیان درحوزه فناوری اطلاعات)، فصلنامه علمي – پژوهشي توسعه­ ی آموزش جندی شاپور، تابستان1402 .

6. a review of the effect of entrepreneurial orientation of business performance based on the role of sustainable entrepreneurship orientation and its outcomes, journal of educational sociology, 2022

7. investigation the impact of entrepreneurial orientation on company performance considering the role of sustainable entrepreneurial orientation and its consequences, Iranian journal of educational sociology, 2020.

8. mixed research of establishing of an entrepreneurial model with a future research approach in the metaverse era in knowledge-based companies in the field of information technology, journal of educational sociology, 2023.

9. Activation of Artificial Intelligence Technology Capacities in Expanding Economic Strategies and National Macroeconomic Policies with a Piloting Approach , Journal Management Strategies and Engineering Sciences 2024

مقالات کنفرانسی ملی

  1. بررسی جهت­ گیری کارآفرینانه و قابلیت ­های بازاریابی بر عملکرد سرمایه ­گذاری­ های جدید شرکت، سومین کنفرانس بین­ المللی مدیریت، حسابداری و حسابرسی پویا، تابستان 1397.
  2. بررسی تاثیر دانش کسب شده از شبکه های اجتماعی جهت­ گیری بازار بر استراتژی نوآوری نام تجاری از طریق نقش میانجی­گرانه قابلیت استراتژیک رسانه ­های اجتماعی، ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، تابستان 1397.
  3. عوامل موثر بر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تجارت الکترونیک بر رشد اقتصادی شرکت­های کارآفرین، دومین کنفرانس ملی فناوری ­های نوین در مهندسی برق و کامپیوتر زمستان 1397.
  4. بررسی نقش سواد رسانه ­ای خانواده بر کاهش آسیب­ های اجتماعی و فرهنگی رسانه­ های اجتماعی، دومين همايش بين المللي سواد رسانه ­اي و اطلاعاتي با موضوع خانواده، زمستان 1397.
  5. بررسی تاثیر ویژگی ­های شخصیتی کارآفرینانه بر عملکرد مالی کسب و کارها با توجه به نقش میانجی بازاریابی پایدار، نهمين كنفرانس بين المللي ترفندهاي  مديريت، حسابداري، اقتصاد و بانكداري با رويكرد كسب و كار، تابستان 1400.

  6. بررسی اثرات مثبت و منفی انقلاب اطلاعات و رسانه بر رفتار اجتماعی نوجوانان و جوانان، نهمين كنفرانس بين ­المللي ترفندهاي  مديريت، حسابداري، اقتصاد و بانكداري با رويكرد كسب و كار، تابستان 1400.

  7. بررسی تاثیر ویژگی­ های شخصیتی کارآفرینانه بر عملکرد مالی کسب و کارها با توجه به نقش میانجی بازاریابی پایدار، نهمين كنفرانس بين المللي ترفندهاي  مديريت، حسابداري، اقتصاد و بانكداري با رويكرد كسب و كار، تابستان 1400

مقالات کنفرانس بین المللی

 

  • Analyzing the Effectiveness of the ­Marketing Strategies, Market Orientation, and Entrepreneurship on Company Performance through the Mediating Role of Entrepreneurial Marketing, Global Entrepreneurship,2023.
  • Designing and testing a model for entrepreneurial development with a focus on individual, group, organizational and environmental components. Global Entrepreneurship,2018.