تاثیر ارتباط چشمی در فروش از نگاه دکتر ماکان آریا پارسارایا مارکتینگفروردین 14, 1404تاثیر ارتباط چشمی در فروش نقش بسزایی بر اعتماد مشتری و تمایل او نسبت به خرید دارد. ... ادامه مطلب
بازاریابی تعاملی از نظر دکتر ماکان آریا پارسارایا مارکتینگفروردین 4, 1404ازاریابی تعاملی به نوعی از بازاریابی اشاره دارد که به برند ها و کسب و کار ها این امکان را می دهد که با مخاطبان خود به صورت دوطرفه و پویا ارتباط برقرار کنند. ... ادامه مطلب
افزایش فروش در دوران رکود از دیدگاه دکتر ماکان آریا پارسارایا مارکتینگاسفند 24, 1403افزایش فروش در دوران رکود یک موضوع چالش برانگیز برای کسب و کار ها است. ... ادامه مطلب
نقاط درد مشتری از دید دکتر ماکان آریا پارسارایا مارکتینگاسفند 14, 1403نقاط درد مشتری و شناسایی آن، یکی از مهمترین عوامل موفقیت در هر کسب و کار است. ... ادامه مطلب