سوالات متداول | چگونه می توانیم به شما کمک کنیم؟

سوال: خرید آنلاین چیست؟
جواب: خرید آنلاین یعنی خریدی که از طریق اینترنت صورت می گیرد. در این فرایند، خریدار وارد سایت فروشنده شده و کالای مورد نظر خود را در سایت سفارش می دهد. هزینه کالا را از طریق اینترنت پرداخت می کند و کالا را دریافت می نمایيد.

سوال: آیا شما قبل از ارسال سفارش با مشتری تماس می گیرید؟
جواب: بله.

سوال: آیا می توان از این طریق  سایت برای دوستی محصولات شما را بصورت هدیه سفارش دهم؟
جواب: بله  می توانید. کافی است پس از سفارش و پرداخت هزینه، در بخش آدرس، نشانی پستی دوست خود را وارد کنید.

سوال: من در یکی از نقاط دور افتاده ایران هستم آیا سرویس شما شامل حال من هم می شود ؟
جواب: بله ، در تمامی شهرها ، روستاهها ، و هر جایی که پست یا دفاتر آی سی تی روستایی نیز در آنجا وجود داشته باشد سرویس ما قابل ارائه است.

سوال: چطور می توانم از سایت خرید کنم؟
جواب: کافیست کتاب مورد علاقه خود را به سبد خرید اضافه کنید و پس از آن اطلاعات خودتان را تکمیل کرده و در آخر از طریق درگاه بانکی هزینه را واریز کنید. پس از انجام این مراحل ما کتاب خریداری شده را برایتان ارسال می کنیم

سوالات متداول

سوال: چرا باید به خرید از سایت شما اعتماد کنم؟
جواب: طبق مطالعات صورت گرفته، تأیید یک فروشگاه مجازی توسط مؤسسات دولتی و یا مراکز ثالث قانونی، بیشترین تأثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه مجازی را دارد. در این حالت خریدار از محفوظ ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری دارد و اگر از اطلاعات شخصی وی سوء استفاده شود، می تواند برای شکایت از فروشگاه مجازی متخلف به مراجع قانونی مراجعه نماید.
یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی می باشد. با توجه به بررسی های انجام گرفته، مهمترین عوامل مراجعه و اعتماد خریداران به فروشگاه های مجازی به شرح ذیل می باشند:
۱- شناسایی مالک فروشگاه و امکان مراجعه در صورت بروز اشکال
۲- کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده
۳- تایید امنیت سایت توسط یک موسسه و مرکز ملی اعتماد
۴- محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و مالی خریداران
در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به فروشگاه های مجازی را بر عهده دارد. اعطای نماد اعتماد الکترونیکی برای وب سایت های تجاری با هدف قانونمند کردن و چارچوب دهی به فعالیت فروشگاه های مجازی در حال انجام می باشد. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در بالای سایت هایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید است به نمایش در می آید. ساماندهی سایت های تجاری در کشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الکترونیکی به خصوص B2C خواهد بود. به نحوی که مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این که سایت ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می کنند.

سوال: زمان تحویل کالا چقدر است؟
جواب: زمان تحویل کالا برای سایر شهرستانها 48 تا 72 ساعت است البته اين مدت زمان مربوط به پست پيشتاز مي باشد.

سوالات متداول

سوال: اگر اجناس سفارش داده شده ایرادی داشته باشد چه باید کرد؟
جواب: ما قبل از ارسال کالاي شما، آن را تست مي کنيم و از سالم بودن همه قسمت هاي آن اطمينان حاصل مي کنيم به دليل اينکه رضايت شما از محصول خريداري بر هر چيزي مقدم تر است و خريد شما پايان ارتباط ما با شما نيست بلکه شروع يک تعهد از طرف ما محسوب مي شود.
با همه اين تفاسير در صورتی که کالای ناسالم از مامور پست تحویل گرفته شود شما مي توانيد با ما تماس گرفته تا ما يک کالاي سالم براي شما مجددا ارسال کنيم.

سوال: بعد از خرید کالا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
جواب: بعد از تکمیل خرید و دادن آدرس باید در محل حضور داشته باشید و کالا را تحویل بگیرید در غیر اینصورت هزینه ارسال مجدد کالا به عهده خریدار می باشد.

سوالات متداول

سوال: من نمی توانم پس از پر کردن فرم عضویت ،عضوشوم در صورت امکان مرا راهنمایی کنید.
جواب: بهتر است مرور گر خود را عوض کنید.پیشنهاد ما این است که از فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده کنید.

سوالات متداول

دکتر ماکان آریا پارسا